Alla inlägg under februari 2011

Av Håkan Olsson - 28 februari 2011 13:00

Idag när jag kom till Xtravaganza så var det med lätta steg, jag har tydligen slarvat med att skriva ner vad jag gjort emellan dom här datumen men jag kan dra det  lite snabbt nu.


Jag gick en gymintro den 17/2 eftersom jag aldrig satt en fot i ett gym förut så kände jag i alla fall att jag vela träna rätt och karolin var så duktig så hon visade mig från punkt till rörelse och hur många rep och set man ska göra så det satt som ett smäck sen =)


Före xtravaganza så har min rörelseglädje varit = 0 , jag spenderade oftast min tid framför datorn eller framför maten, men just nu så är det ändring på det.


Jag har gymmat konstant i några veckor, jag ställer bilen och går till jobbet mm mm


Det märks nu att det faktiskt har givit resultat och här är den 3:E vägningens tabell, riktigt roligt att kolla på


  


Nu börjar mina jeans släppa, tröjjorna se ut som tält och mina jobbarkläder ser ut som ett par baggyjeans =)

Av Håkan Olsson - 17 februari 2011 19:00

Spännande var ordet, lite mer nervösare än vanligt för idag var det första gruppstartsträffen. Jag åkte till Sandviken strax före kl 17 visste inte alls vad som skulle hända eller vilka man skulle träffa, allt var ju så nytt men ändå så bekant.


Karolin visade in oss i ett rum med en jättefilmduk + projektor, det var minst 20 stolar i en rund ring, en annan kände sig så liten som möjligt och detta hade man fantiserat om i någon vecka före, hur det skulle se ut och att man skulle sitta i ring runt varandra och presentera sig och hälsa och förklara hur långt man kommit med xtravaganza och allt snack om mat och dylikt.


Men roligt var det, dock lite nervöst för jag var ensam kille där bland 12 andra tjejjer men tydligen så förklarade dom för mig att jag satt i en guldsits så då sken man upp som solen =)


Mötet gick bra, och alla fick presentera sig och sen berätta varför dom valt just xtravaganza och vad dom hade för mål & resultat med sin planering, för vissa var det tydligen första gången dom var där så jag kände mig rejält hemma och bekväm i min roll i alla fall.


Mötet varade ca 1 timme och sen var det dags att åka och jobba =)

Av Håkan Olsson - 3 februari 2011 14:15

Idag sitter jag och läser lite ur materialet som jag fått ifrån xtravaganza


Mental Träning

  


 Kundhandboken

   


Man får även en loggbok och träningschema, men detta finns även på www.xtravaganza.se hemsida, enklare att hålla reda på =)


Nu kör vi !!!

Av Håkan Olsson - 3 februari 2011 13:15

Nu har jag varit och mätt mig, och ni kommer ihåg hur det såg ut första gången jag vägde mig.


Datum 25/1 -2011

Midjemått: 109 cm | Höftmått: 121 cm
Överarm: 37 cm | Lårmått: 58 cm
Fett procent: 34 % | Age: 45
3/2 -2011
Midjemått: 106 cm | Höftmått: 116 cm
Överarm: 33 cm | Lårmått: 57 cm
Fett procent: 30,8 % | Age: 45
 
En liten skillnad i alla fall,
 
bildbevis
     

Presentation


:.: A Neverending Story :.:

" Don't worry about the people in your past, There's a reason they didn't make it to your future "

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 15 år eller yngre
 16 - 18 år
 19 - 21 år
 22 - 25 år
 26 år eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Besöksräknare

Skriv en rad här om du vill


Ovido - Quiz & Flashcards