Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Halvfart, 4 kg från mål, sjukt bra resultat idag !!!

Av Håkan Olsson - 28 mars 2011 18:02

Tjabba !!!


nu vare nån vecka sen jag skrev här, men jag får försöka komma igen helt enkelt .. =P Har fått med min käre bror till träningsstugan nu så det känns riktigt skönt det + att jag får någon att träna med så vi kör på. Imorgon ska han och tjejjen hans skriva in sig på Xtravaganza åh det kommer bli superkul att se deras utveckling.


Idag efter passet var jag in och vägde mig, trodde verkligen att jag hade gått upp några kilon eftersom jag började på halvfart i fredags, MEN !! haha det var knappt så jag kunde tro det själv..


-24 Kilo på 10 Veckor

( alltså ett ras på 4 kg till från föregående 2 veckor, underbart )


jag är så jääävulskt glad för det, men jag har inte nått mitt slutgiltiga mål än, det hinns med för nu verkligen mår jag som jag ska & dessutom de känslor och funderingar funkar oxå mycket bättre, Helt klart en jätteinvestering...


Jag håller på och mixtrar fram min middag nu innan jobbet, såhär blev den.


  

Sallad m omega 3,6,9 olja, keso m spiracha spicy, kyckling m tikka masala krydda


Kan ju ärligt säga att detta var ruskigt gott, men fick inte i mig allt.. magen säger stopp, förmodligen krympt den till minimistorlek haha så det kommer ta en vecka på upptrappning innan det blir normalt.. bara för att vänja sin lille mage igen ....


Men sjukt nöjd är jag idag även fast jag vaknade med en klump i magen och att jag vågade ställa mig på vågen och få en riktig överraskning..


Jag måste gratulera mig själv & så bävar jag inför lördagen då jag lovat syster Malin att äta ute på ett ställe hon rekommenderat, en annan får väl beställa in barnmåltid haha


kram på er =))




 
 
Nettan

Nettan

28 mars 2011 21:25

Vad duktig du är Håkan! Så bra kämpat!
Roligt att läsa om din resa =)

http://www.mobilblogg.nu/nettan

 
Ingen bild

3´s

28 mars 2011 22:08

Fin du är !!! Stolt!!! <3

 
Ingen bild

Tanja

28 mars 2011 23:11

Men guuud va duktig du är Håkan! Fortsätt kämpa på! :)

 
Ingen bild

Håkan

29 mars 2011 04:31

Tackar =) det är helt sjukt vad ens vikt kan förändra en människa.. fy bubblan va man mår bra haha =) tack ska ni ha, de värmer

 
emelie

emelie

29 mars 2011 13:07

Du är så hiimla duktig håkan.
Fatta 24 kg, det är helt galet!
kram från syster

http://www.lillaemmpa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan Olsson - 19 juli 2011 16:04

Sjuukt .....   Alla är ju så upptagen juu,, why lixom ?

Av Håkan Olsson - 12 juni 2011 08:29

:.: Ensamhet :.:   Vem har bestämt att man är starkare ensam? Är man själv så finns det ingen som kan såra dig, och det är väl sant. Men kanske kan ensamheten göra det ?   Ett liv i tystnad och ensamhet, skulle jag inte klara av. Då blir jag h...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:48

Lära bara dela med mig av detta   kan int bli mye bättre än såhär tydligen =P ...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:27

Tjabba !!!   Nu har det kommit en ny verre av detta magnifika program som jag måste dela med mig av =)   http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html   åh behövs en serial så äre bara att hojta   ...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:16

  Då vare dags igen då ... förändringar åh förändringar   FB har gjort kontoändringar igen - utan att säga till... Titta på webadressen i överkanten på skärmen. Om du ser http eller bara www istället för https har du ingen säker anslutn...

Presentation


:.: A Neverending Story :.:

" Don't worry about the people in your past, There's a reason they didn't make it to your future "

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 15 år eller yngre
 16 - 18 år
 19 - 21 år
 22 - 25 år
 26 år eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Besöksräknare

Skriv en rad här om du vill


Ovido - Quiz & Flashcards