Alla inlägg under mars 2011

Av Håkan Olsson - 31 mars 2011 13:20

Torsdagsmorgon, lr närmare kl 10:30

bilservicehuset kryddstigen ringer att bilen är klar och det är bara att hämta .... studs upp ur sängen


resultat ??

  

åt helvete fel stog den som vem som helst som provade bilen kunde intyga


STATUS = godkänd

SLUTSUMMA = 36000:-

SKÖNT ATT BILFIRMAN BETALAR HAHAHA


så nu kanske jag kan använda bilen mer än en dag utan att den brakar ihop,,

 

FUNKA KLOCKRENT NU !!!

___________________________

_______________

______

__


8530 steg senare så har jag betalat en räkning på vägen, hämtat bilen åh betalat den, rastat den omöjligaste hunden som vägrar gå framåt ibland... finslipat på mötet ikväll i sandviken.. ^^ sen äntligen dags för hemgång och avnjuta en dark rost nybryggt kaffe och lyssna på musik..


Xtravaganza möte idag !!!!

 Möte + kostuppläggning, schemaläggning & inköpslistplanering kl 17:00 - 19:00. Sen skulle jag varit iväg och hämtat möbler i valbo, men tydligen så blir det imorrn, snacka om fullspäckad dag.. Ah just ja ska försöka hinna med och åka förbi speedstore åh.. =P sen jobbet..


kommer sova gott ikväll/natt/morgon.. när man nu kommer hem....


näe fan nu ska ja iväg så fridens på er

_________

Frukost, lunch idag =)


                  

                             Lyxmusli                             Kycklingwok m Chili


mellanmål : XVLCD Jordgubb Soppa

Av Håkan Olsson - 28 mars 2011 18:02

Tjabba !!!


nu vare nån vecka sen jag skrev här, men jag får försöka komma igen helt enkelt .. =P Har fått med min käre bror till träningsstugan nu så det känns riktigt skönt det + att jag får någon att träna med så vi kör på. Imorgon ska han och tjejjen hans skriva in sig på Xtravaganza åh det kommer bli superkul att se deras utveckling.


Idag efter passet var jag in och vägde mig, trodde verkligen att jag hade gått upp några kilon eftersom jag började på halvfart i fredags, MEN !! haha det var knappt så jag kunde tro det själv..


-24 Kilo på 10 Veckor

( alltså ett ras på 4 kg till från föregående 2 veckor, underbart )


jag är så jääävulskt glad för det, men jag har inte nått mitt slutgiltiga mål än, det hinns med för nu verkligen mår jag som jag ska & dessutom de känslor och funderingar funkar oxå mycket bättre, Helt klart en jätteinvestering...


Jag håller på och mixtrar fram min middag nu innan jobbet, såhär blev den.


  

Sallad m omega 3,6,9 olja, keso m spiracha spicy, kyckling m tikka masala krydda


Kan ju ärligt säga att detta var ruskigt gott, men fick inte i mig allt.. magen säger stopp, förmodligen krympt den till minimistorlek haha så det kommer ta en vecka på upptrappning innan det blir normalt.. bara för att vänja sin lille mage igen ....


Men sjukt nöjd är jag idag även fast jag vaknade med en klump i magen och att jag vågade ställa mig på vågen och få en riktig överraskning..


Jag måste gratulera mig själv & så bävar jag inför lördagen då jag lovat syster Malin att äta ute på ett ställe hon rekommenderat, en annan får väl beställa in barnmåltid haha


kram på er =))




Av Håkan Olsson - 17 mars 2011 11:33

Tjabba !!!


Hittade denna på nätet och tror jag läste mig till att han är från brynäs, och den speltok man varit och de lyrics i denna medley är ju bara för bäst haha


lyssna & njut =)






lr denna kanske ....

Av Håkan Olsson - 16 mars 2011 17:58

Hejsan !!!!


De va då fasligt va jag har slarvat med träningen den här veckan, kom precis på mig själv att jag varit ordentligt slö men det ska det bli bot på kan jag säga =))


så idag var jag iväg på ett monsterpass & ja trodde jag skulle gå av men det är ju så otroligt skönt och så blir man ju glad och positiv efteråt oxå, synd bara man inte orkar mer just för tillfället men det blir väl bättre så fort man börjar äta lite mer styrkemat haha =)

 

Var till intersport i sandviken och köpte 10 par nya strumpor åh med den affären hittade jag fyrtielva saker till jag vela köpa men jag lära springa ut därifrån haha tur att mitt bankkort gått sönder och att det tar minst 4 dagar innan det kommer ett nytt =P . Var in på Not Nak'd på gallerian i sandviken för att checka om jenny var där och jobbade men det var nitlott direkt det. höhö


____________

_______

___

_

 

Innan hemfärd från Sandviken så mellanlandade jag på speedstore för att kolla på den räcer jag så gärna vill ha, måste bara finansiera det där jävla lånet först. Men skönt som fan att man blivit av med 75% av billånet så det är inte mycket kvar på det nu.

 

Måste bara försöka ordna detta så fort som möjligt, är ju vår/sommar runt hörnet och det betyder mycke jävla kul i skogarna med en sån här skönhet haha

  

Kawasaki 750 i4x4 BF -2011


Ge mig, är nästan så man kan göra va fan som helst för den nu dooooh


Men nog om den, är hemma nu och nyss varit ut med världens bästa hund. Han blev så glad så när man kom hem och det är ju bra skönt det så han inte står och grinar när man kommer haha.. =P Nu väntar jag bara på att få åka och jobba och som tur är ska ju pappa baloo följa med idag, hämtar upp han i Storvik vid Lappens. Ska bli riktigt roligt deh, snart helg !!!!


Hejjpa

Av Håkan Olsson - 14 mars 2011 13:40

Fick precis ett meddelande på facebook där det visar sig att den nya facebook looken kom med ett inklusive säkerhetsprogram eller vad man nu vill kalla det, och som täppte igen att folk som inte chattar med dig på FB ser dina inlägg överhuvudtaget, medans de som är 100% aktiv med dig ser dom hur enkelt som helt, antar att det är en resurskrävande åtgärd från deras sida eftersom både laddningstider & annat smått och gått reducerades med detta..


Men som tur är så finns det ju en lösning och den hittar ni här, gör så att alla ser dina inlägg & uppdateringar istället för få utvalda som FB valt ut

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=125648210840288

Hoppas den funkar bara =)

mvh Håkan

Av Håkan Olsson - 12 mars 2011 19:50

Hejsan !!!


Nyss duschat efter 6 timmars quadkörning med broder jimmy & Rizto, fy fan så jag längtar efter sommaren nu & att få vistas i favorithålet trödje =) men det var bra kul idag med, testade crossbanan i gästrike hammarby åh sen så var det dags för lite lek på eltebosjön. gillart !!!!


:.: Sån här vill jag ha :.:


  

Can Am Outlander 800


________


Vi var även till kyrkberget och korsika vid sjön där.. men vi lära vända för det var inte busenkelt att åka med 2hjulsdrift åh en massa lössnö =) bättre man skaffar sig det rätta, nämligen 4 hjulsdrift med fetaste däcken, skulle verkligen behövas just för tillfället.. haha


  


tack jimmy & rizto för en trevlig lördagsförmiddag och alla andra som var med såklart, vi var ju i alla fall 6 st med maskiner. SUPERKUL !!!


_____________

___________

_____

__


Sen var det dags för hemfärd, ska förbi och hämta världens bästa hund lr ja nr 2 i alla fall för i vår/sommar kommer antagligen min hund. =)) Näe nu är det slappafton deluxe och sen tagga inför biobesöket med Emmpa, Nani, Jimmy & Nettan.



Vi hörs sen, ha det så bra nu =)


ps: ett litet skidklipp som måste ses haha



bb

Av Håkan Olsson - 10 mars 2011 02:24

Hej hopp, nu tycker jag verkligen det ska bli helg nångång. är väl kanske lite för mycket begärt såhär inpå torsdagen men vill ju va ledig + att vi drar ut och kör lite


  

Dinli 450 Lightning


Annars har jag nyss kommit hem ifrån jobbet, hämtade lite sohlbergs idag och la lasset till alla bilar som ska rulla om ett par timmar, klarade sig med bil idag men egentligen åkte jag ner i onödan eftersom min bil inte behövdes =//


men vad gör det om 100 år lixom =)


Nu ska jag fördjupa mig i lite ATV/Quad dvd filmer jag beställde från USA .. blev en dyr historia men det är det värt hehe


natti på er

Av Håkan Olsson - 9 mars 2011 03:30

Jahapp idag när jag kom hem från storvik så hade min server crashat, lr rättare sagt grafikkortet kanske jag skulle tillägga och bara det är riktigt irriterande.


  


Bror hade inget extra AGP kort men har beställt ett begagnat från blocket nu, det får duga lixom så jag kan få igång min hub, TS, VT igen =)


Drygt bara att man förlorar så mycket folk om servern ligger nere för mycket men det kan inte hjälpas det för jag vägrar dra och köpa ett nytt graffekort för typ 800 :- lixom ... fick duga bra med ett för 150 kr.


Har nyss kommit hem från jobbet, ska bara slänga iväg det här inlägget sen dags att somna framför en riktigt bra komedi =).


natti på er


ps: Glömde ju fan skriva att imorgon så drar jag iväg en beställning på en sån här kung pryl =P

  

HTC Desire HD


:.: FILMTIPS :.:

Klart sevärd

Presentation


:.: A Neverending Story :.:

" Don't worry about the people in your past, There's a reason they didn't make it to your future "

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 15 år eller yngre
 16 - 18 år
 19 - 21 år
 22 - 25 år
 26 år eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Besöksräknare

Skriv en rad här om du vill


Ovido - Quiz & Flashcards