Direktlänk till inlägg 19 april 2011

sista rycket .....

Av Håkan Olsson - 19 april 2011 12:14

Fullhjärtat på 3 veckors !!!


Hej igen, tänkte jag skulle köra på med soppor i 3 veckor nu för att gå ner till min målvikt, eftersom jag inte riktigt nådde dit jag vela innan jag trappade upp till halvfart, så från och med idag så blir det soppor + vatten, omega 3 i mängder och psylliumfrön för magen åh massor med rörelseglädje såklart, för det är ändå den man längtar till nu varje dag .... =))


 


Har inte så värst mycket att gå ner innan målvikten och det var därför jag vela ha lite hjälp på vägen, även fast jag bara gått upp 1 kg i vikt, 1½ % i fettmängd och muskelmassa blivit mer. Och det är bara på en 3 veckors period med halvfart, så vill jag i alla fall ha den där extraskjutsen och sen när jag väl är på mitt mål köra lite mer seriöst med halvfart, och sedan starkt börja på nybörjarkurs i MMA lr liknande.


Det blev fest till och med under helgen, så mycket fest så det blev en 2 dagars med sjukt jobbiga resultat dagen efter =// det var då det värsta jag kunde utsätta mig för och nu får det lixom vara stopp ett tag igen, men trevligt hade jag. Grillat åh med riktigt bra sällskap ..

 

 

______________-

_________

_____________________

___


Liten tanke ......


" jag tänker inte på allt elände som har varit, utan det som finns där för mig i framtiden "


 
 
Emmpa

Emmpa

21 april 2011 07:44

Go Håkan Go Håkan.
Snart får du en egen vovve å då kommer man ut och röra på sig ännu mer, även fast du har Boss nu. Tänk alla gånger man bara reser sig från stolen går en liten promenad med hunden, va mycket den motionen gör, så lite kan göra så mycket =)
Du är så duktigt, bra kämpat!
KraaaM

http://www.lillaemmpa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan Olsson - 19 juli 2011 16:04

Sjuukt .....   Alla är ju så upptagen juu,, why lixom ?

Av Håkan Olsson - 12 juni 2011 08:29

:.: Ensamhet :.:   Vem har bestämt att man är starkare ensam? Är man själv så finns det ingen som kan såra dig, och det är väl sant. Men kanske kan ensamheten göra det ?   Ett liv i tystnad och ensamhet, skulle jag inte klara av. Då blir jag h...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:48

Lära bara dela med mig av detta   kan int bli mye bättre än såhär tydligen =P ...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:27

Tjabba !!!   Nu har det kommit en ny verre av detta magnifika program som jag måste dela med mig av =)   http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html   åh behövs en serial så äre bara att hojta   ...

Av Håkan Olsson - 28 april 2011 04:16

  Då vare dags igen då ... förändringar åh förändringar   FB har gjort kontoändringar igen - utan att säga till... Titta på webadressen i överkanten på skärmen. Om du ser http eller bara www istället för https har du ingen säker anslutn...

Presentation


:.: A Neverending Story :.:

" Don't worry about the people in your past, There's a reason they didn't make it to your future "

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 15 år eller yngre
 16 - 18 år
 19 - 21 år
 22 - 25 år
 26 år eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Besöksräknare

Skriv en rad här om du vill


Ovido - Quiz & Flashcards